Sunday, June 11, 2017

PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN POWERGOLD

POWERGOLD I-QUE MEMOREE


POWERGOLD BEAUTY & HEALTH JUICE


POWERGOLD CHOCOLATE


POWERGOLD SHIFFA OIL


POWERGOLD ORI CAFE


POWERGOLD CAFE



 TESTIMONI PENGGUNA SHIFFA OIL


Ada sesiapa yang nak order produk kesihatan dan kesihatan diatas, boleh la pm / ws 01117972983

MEH KITA LAYAN RAKAN POWERGOLD KITA BERSELFIE



Adik berbaju "BATMAN"


Encik Shahrul, Encik Fauzi dan Encik Amir Putera


Dinar yang boleh diloketkan


Misi kumpul sikit-sikit untuk ditukarkan kepada gram yang lebih besar


goldcoin 0.5 gram


Encik Mohd Hairizam, Encik Ibrahim dan Encik Arbaie


Abang bikers


Aweks cun PWG berselfie


Pajak emas amethyst


Stokis PWG


Stokis PWG


Encik Mazlan Haji Ali, Cikgu Din

Sunday, February 19, 2017

TESTIMONI AHLI POWERGOLD


Kisah kakak yang gigih dan kuat berusaha...
Gaji hanya seorg cleaner dan hidup di kota metropolitan yang banyak
guna duit memaksa kakak nie untuk berusaha lebih..
Alhamdulilah, setelah dengan join biz powergold, belajar selok belok
powergold, Kak Nik Habsah nie telah membuktikan pada rakan2
niaga bahawa pangkat, darjat bukanlah pengukur kepada kejayaan
seseorang... Yang penting adalah USAHA!!...
=============================================


Reaksi seorang ustaz bila diberitahu tentang Powergold biz..
Cerita tadi ustaz join sebab dia faham tentang kepentingan emas.
katanya simpan duit nanti dicuri inflasi..
lepas tu kalo simpan duit cepat abis berbanding simpan emas..
brg fizikal dpt tiada masalah berbanding pelaburan.


Kongsi kata-kata seorang mamat bangla ni..
Sya org bangla  xsuka simpan wang dlm bank.Untung sikit.. tpi bank
untung byk woo..sya lebih suka beli emas 
simpan.. untung byk..Setiap tahun harga naik Byk tinggi... sya simpan
sikit sikit smpi 3 tahun..
Harge naik byk tinggi Sya trus jual... woo.Byk besar untung..
sya dari kuli.. trus jdi toke kedai runcit... 
sya pun hairan.. kenapa org malaysia kurang simpan emas.. 
tapi suka wang dlm bank.. sya byk hairan la.... sambil mamat bangla geleng2.. kepala.


Monday, February 6, 2017

7 Langkah permulaan untuk simpan emas


1. NIAT
Bila dah pasang niat insyaAllah Allah mudahkan jalannya.

2. MENUNTUT ELMU.
Cuba join group khas simpan emas. Contohnya group ini. Hehe. Banyak sangat info yang boleh kita dapat setiap hari.

3. TANYA PADA ORANG YANG BETUL.
Jangan tersilap langkah konon2 nak melabur sangat akhirnya terperangkap dengan pelaburan bukan². Macam Powergold , menawarkan emas fizikal serendah 1gram. Beli Emas Dapat Emaa.

4. ASING SIAP² DUIT SIMPANAN.
Nak beli emas kena ada duit juga. Jadi nak tak nak, paksa diri untuk menyimpan. Simpan emas lebih bagus sebenarnya.

5. MEMBELI PADA ORG YG BETUL.
Carilah penjual yang sah berdaftar dengan mana² syarikat yang sah. Confirm kan dulu keahliannya. Sekarang ramai orang menipu.

6. BELI EMAS SIKIT² IKUT KEMAMPUAN.
Bila kita ada wang sedikit, cepat² tukarkan kepada emas. Powergold menawarkan pembelian emas serendah 0.5 gram.

7. SIMPAN DI TEMPAT YG TIDAK DIJANGKA.
Okey, yang ni tolong jangan bagitahu orang dimana tempat kamu menyimpannya.
🤗Semoga bermanfaat.

  MULAKAN SIMPANAN ANDA HARI INI.
  TUKARKAN SEDIKIT WANG ANDA KEPADA EMAS SEBAGAI SIMPANAN JANGKA PANJANG.
Pm / WhatsApp 01117972983

Tuesday, January 31, 2017

LEBUR GOLD BAR UNTUK DIJADIKAN BARANG KEMAS

Salah satu sebab kita kumpul goldbar. Boleh lebur untuk ditukarkan kepada barang kemas. So bukan jadi isu lagi kalau kita tak mampu untuk membeli barang kemas seketul.



TESTIMONI INCOME AHLI POWERGOLD

Berikut saya tunjukkan income ahli yang telah menyertai powergold. Tidak mustahil anda juga mampu menjana pendapatan banyak sebegini asalkan kita bertindak dan bekerja untuk satu team. Usah risau dan ragu untuk menyertai powergold sebagai platform untuk menjana pendapatan kerana anda sentiasa dibimbing melalui seminar dan BOP yang diadakan sepanjang tahun sebagai untuk memantapkan ilmu pengetahuan dalam bisnes emas







Friday, January 13, 2017

Kuasa Emas

Emas punya banyak kelebihan. Boleh disenaraikan 1001 keistimewaan jika mahu.
Namun 3 ciri terbesar emas yang wajib kita tahu ialah :

1. Emas Sebagai Penyimpan Nilai

Sejak ribuan tahun lalu dari zaman Firaun lagi emas dipandang tinggi. Masih laku semasa ditemui dan akan kekal berharga walau 1000 tahun akan datang.
Kisah kambing dan dinar adalah contoh terbaik emas penyimpan nilai terbaik. 1400 tahun lalu boleh dibeli seekor dgn sedinar. Zaman sekarang pun nilai tetap sama.

2.  Emas Tangkis Inflasi

Bila disebut Emas penyimpan nilai, ia bermaksud emas adalah kebal dengan Inflasi.
Sebarang kejatuhan matawang tidak sedikitpun menjejaskan nilai emas. Malah semakin menjadi buruan bila berlaku kemerosotan ekonomi.

3. Emas Backup Harta atau Kekayaan

Emas dapat melindungi nilai harta bagi mereka yang bijak menjadikan ia sebagai simpanan. Jika berlaku sebarang musibah, emas solusi terbaik untuk backup sebarang kehilangan harta benda.
Emas boleh disifatkan mempunyai Kuasa 3 yang unggul dan tidak mampu ditandingi oleh mana mana instrumen lain. Baik saham atau hartanah.

Jadilah pelabur bijak yg memiliki Kuasa 3 ini. Cara dan kaedah? Boleh hubungi :
##WasapSaya 01117972983

Soalan biasa yang sis selalu kena. Emas POWERGOLD nie tulen ke?

Meh2 baca nie sikit erk.



EMAS KELUARAN AMETHYST MENERIMA PENGIKTIRAFAN FEDMAS
==================================================== 

AMETHYST GOLD CREATION SDN BHD (951063-K) kini adalah ahli BIRO PIAWAI FEDMAS MALAYSIA
Siapakah FEDMAS?

Kebanyakan semua pengeksport, pengeluar utama dan borong di Malaysia adalah ahli-ahli kepada assay FEDMAS di mana mereka boleh mengemukakan sejumlah pengeluaran barang kemas mereka pd FEDMAS untuk daftar ketulenan.

Ia membantu untuk membina keyakinan di kalangan pembeli utama dan barang kemas dibuat di Malaysia untuk dieksport ke Timur Tengah, Amerika Utara, Eropah dan juga di Asia Tenggara.
Semua barang kemas yang dijual di Malaysia perlu DIUJI untuk ketulenan dan MESTI diterangkan berdasarkan Standard Malaysia (MS 1365: Part1: 1994) yang dibangunkan oleh SIRIM (Standard Industrial & Research Institute of Malaysia) di bawah Perihal Dagangan Peraturan-Peraturan (Artikel diperbuat daripada logam berharga) 1994.

FEDMAS berbangga menjadi salah satu ahli kumpulan (Logam berharga) wakil SIRIM untuk membantu dan memberi nasihat standard ketulenan barang-barang kemas yang diperbuat daripada logam berharga seperti emas dan perak.

Tiga makmal FEDMAS (Penang, KL dan JB) SAHAJA pejabat assay di Malaysia yang diiktiraf di bawah MS ISO / IEC 17025: 2005 yang diiktiraf oleh Standard Malaysia dan Pertubuhan Standardisasi Antarabangsa.

=======
Ini adalah BUKTI KOMITMEN syarikat dan kami smua sbg pembekal dan peniaga emas tulen di Malaysia.
Tahniah Amethyst dan tahniah Powergold.
Kini kita melangkah setapak lagi. 
Sesungguhnya Amethyst adalah KILANG EMAS dan Powergold adalah syarikat yg memasarkan emas tulen. Kami buat jual beli EMAS FIZIKAL DAN BUKAN SEKALI-KALI PELABURAN EMAS @ APA2 SKIM CEPAT KAYA.
Dah terbukti ketulenan emas kami di dalam dan luar negara. Jangan ragu2 lagi tau. Simpanlah emas untuk kewangan kita pada masa akan datang.
Tq kawan.


Bersediakah kita semua?

😊😊 😊😊 😊😊 😊😊 😊😊 😊😊 😊😊
Bersediakah kita semua?
Apa yang kita sudah lakukan bagi menjamin ekonomi diri sendiri dan keluarga?
Adakah kita sudah memiliki aset bagi menghadapi krisis ekonomi?
Jangan tunggu sampai ekonomi gawat sebab masa tu pasti harga emas dah mahal dan nilai duit Malaysia sudah rendah. Pasti tak mampu dah nak beli emas dan baru nak menangis air mata kertas (sebab duit kertas dah tak laku).
😭😭😭😭 😭😭😭😭
Jadi, jom mulakan menyimpan emas serendah 0.5g/1g setiap bulan secara istiqamah dari sekarang untuk aset masa hadapan!
Nak tahu macam mana, jom pm saya ye!!
💐Pm / ws 01117972983

PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN POWERGOLD

POWERGOLD I-QUE MEMOREE POWERGOLD BEAUTY & HEALTH JUICE POWERGOLD CHOCOLATE POWERGOLD SHIFFA OIL POWERGOLD...