Sunday, February 19, 2017

TESTIMONI AHLI POWERGOLD


Kisah kakak yang gigih dan kuat berusaha...
Gaji hanya seorg cleaner dan hidup di kota metropolitan yang banyak
guna duit memaksa kakak nie untuk berusaha lebih..
Alhamdulilah, setelah dengan join biz powergold, belajar selok belok
powergold, Kak Nik Habsah nie telah membuktikan pada rakan2
niaga bahawa pangkat, darjat bukanlah pengukur kepada kejayaan
seseorang... Yang penting adalah USAHA!!...
=============================================


Reaksi seorang ustaz bila diberitahu tentang Powergold biz..
Cerita tadi ustaz join sebab dia faham tentang kepentingan emas.
katanya simpan duit nanti dicuri inflasi..
lepas tu kalo simpan duit cepat abis berbanding simpan emas..
brg fizikal dpt tiada masalah berbanding pelaburan.


Kongsi kata-kata seorang mamat bangla ni..
Sya org bangla  xsuka simpan wang dlm bank.Untung sikit.. tpi bank
untung byk woo..sya lebih suka beli emas 
simpan.. untung byk..Setiap tahun harga naik Byk tinggi... sya simpan
sikit sikit smpi 3 tahun..
Harge naik byk tinggi Sya trus jual... woo.Byk besar untung..
sya dari kuli.. trus jdi toke kedai runcit... 
sya pun hairan.. kenapa org malaysia kurang simpan emas.. 
tapi suka wang dlm bank.. sya byk hairan la.... sambil mamat bangla geleng2.. kepala.


Monday, February 6, 2017

7 Langkah permulaan untuk simpan emas


1. NIAT
Bila dah pasang niat insyaAllah Allah mudahkan jalannya.

2. MENUNTUT ELMU.
Cuba join group khas simpan emas. Contohnya group ini. Hehe. Banyak sangat info yang boleh kita dapat setiap hari.

3. TANYA PADA ORANG YANG BETUL.
Jangan tersilap langkah konon2 nak melabur sangat akhirnya terperangkap dengan pelaburan bukan². Macam Powergold , menawarkan emas fizikal serendah 1gram. Beli Emas Dapat Emaa.

4. ASING SIAP² DUIT SIMPANAN.
Nak beli emas kena ada duit juga. Jadi nak tak nak, paksa diri untuk menyimpan. Simpan emas lebih bagus sebenarnya.

5. MEMBELI PADA ORG YG BETUL.
Carilah penjual yang sah berdaftar dengan mana² syarikat yang sah. Confirm kan dulu keahliannya. Sekarang ramai orang menipu.

6. BELI EMAS SIKIT² IKUT KEMAMPUAN.
Bila kita ada wang sedikit, cepat² tukarkan kepada emas. Powergold menawarkan pembelian emas serendah 0.5 gram.

7. SIMPAN DI TEMPAT YG TIDAK DIJANGKA.
Okey, yang ni tolong jangan bagitahu orang dimana tempat kamu menyimpannya.
🤗Semoga bermanfaat.

  MULAKAN SIMPANAN ANDA HARI INI.
  TUKARKAN SEDIKIT WANG ANDA KEPADA EMAS SEBAGAI SIMPANAN JANGKA PANJANG.
Pm / WhatsApp 01117972983

PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN POWERGOLD

POWERGOLD I-QUE MEMOREE POWERGOLD BEAUTY & HEALTH JUICE POWERGOLD CHOCOLATE POWERGOLD SHIFFA OIL POWERGOLD...